ویژگی های مدرسه خوب

وبلاگ درباره مدرسه خوب مسابقات فرهنگی هنری فردا

ویژگی های مدرسه خوب

وبلاگ درباره مدرسه خوب مسابقات فرهنگی هنری فردا

این وبلاگ توسط ریحانه زمانی دانش آموز پایه نهم برای جنشواره فرهنگی هنری فردا تهیه شد هر گونی کپی برداری حرام و پیگرد قانونی دارد 🙏🏻

باتشکر ریحانه زمانی

بایگانی

مدرسه خوب همواره برای دانش آموز لذت بخش است

پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲ ق.ظ

فضای مدرسه، باید برای دانش آموز شما، جذاب و هیجان انگیز باشد.  مدرسه خوب،‌مدرسه ای نیست که بر در و دیوار آن، فقط شعارهای مذهبی و حماسی درشت درج شده باشد و پیام های تربیتی را القا کند. فضا، باید متناسب با سن فرزند شما، زیبا و دلنشین بوده و دانش آموز را هر روز برای مراجعه مجدد به مدرسه، ترغیب کند.

محیط مدرسه درالفنون

خودتان را جای فرزندتان بگذارید. آیا چیدمان کلاس درس، راهروها، حیاط، رنگ بندی کلاس ها و فضای  آموزشی و معماری فضای آموزشی، المان های زیباشناسی و جذابیت سازی را دارد؟ آیا از این که در این محیط هستید، احساس لذت می کنید؟ آیا دوست دارید دوباره به این مکان برگردید؟ آیا در اطراف مدرسه،‌کارخانه یا کارگاه پر سر و صدا هست؟ آیا مدرسه، وسط یک خیابان شلوغ یا نزدیگ اتوبان است؟ آیا این مجموعه، فضای سبز دارد؟

یکی از مهم  ترین علت های فرار دانش آموزان از کلاس های درس، لذت بخش نبودن فضای اموزشی و دلگیر بودن آن از نظر روشنایی و طراحی و چیدمان است که باید توجه داشت.

۰۱/۰۷/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ریحانه زمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی